ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

9 Σεπ 2010

ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΝΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΣΤΑΘΗ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟ

Σύντροφοι
Ονομάζομαι ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Έχω θέσει υποψηφιότητα για τη στήριξη (χρίσμα) του ΠΑΣΟΚ για το Δήμο Ναυπακτίας.
Στην τελική φάση της διαδικασίας τέθηκα εκτός διεκδίκησης για λόγους που δεν γνωρίζω.
Καθ’ όλην αυτήν την περίοδο αντιμετώπισα με πολιτική αξιοπρέπεια και σεβασμό τις διεργασίες.
Σε κοινωνικό επίπεδο ταπεινά εκτιμώ ότι η παρουσία μου ανύψωσε το ΠΑΣΟΚ και σε κάθε περίπτωση δεν το ζημίωσε.
Ο αποκλεισμός μου κατ’ αυτόν τον τρόπο δημιούργησε στην τοπική κοινωνία έντονη παραπολιτική φιλολογία που κάποιες φορές έθιγε και την αξιοπρέπειά μου.
Μετά τα παραπάνω και επειδή αυτοπροσδιορίζομαι ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ σας γνωρίζω ότι σε δημόσια εμφάνισή μου στην τοπική Τν χθες βράδυ υποστήριξα τα ακόλουθα:
1. Δεν γνωρίζω τους λόγους που τέθηκα εκτός.
2. Το ΠΑΣΟΚ οφείλει να δώσει ΣΤΗΡΙΞΗ άμεσα.
3. Εξουσιοδοτημένος από 30-40 ενεργούς πολίτες που στήριζαν την υποψηφιότητά μου τεκμηρίωσα ότι η επιλογή που δίνει προοπτική ΝΙΚΗΣ για την παράταξη είναι ο ΣΤΑΘΗΣ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟΣ.
4. Κάλεσα δημόσια το ΣΤΑΘΗ ΛΟΥΚΟΠΟΥΛΟ να ηγηθεί αυτής της πρωτοβουλίας.
Με συντροφικούς χαιρετισμούς
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Μηχανολόγος Μηχανικός

Δεν υπάρχουν σχόλια: