ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΕΛΛΗΝΙΚΑ

19 Σεπ 2010

Τα «μαύρα» των εκλογών



Κοινό μυστικό αποτελεί το γεγονός ότι το κόστος, ιδιαίτερα στις τοπικές εκλογές, επιβαρύνεται από έξοδα που εντάσσονται στο «μαύρο» ταμείο των υποψηφίων. Ένα σημαντικό κονδύλι καταλήγει και σε τοπικά ΜΜΕ, εφημερίδες, ραδιοφωνικούς σταθμούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, για την προβολή των υποψηφίων. «οι υποψήφιοι δεν μπορούν να δηλώσουν τα πραγματικά τους έξοδα και τα ΜΜΕ βολεύονται με το αφορολόγητο χρήμα».
Δεν λείπουν βέβαια και οι «ταρίφες» για την προβολή των υποψηφίων. «σε αυτοδιοικητικές εκλογές είναι καλύτερα τα πράγματα. Στις βουλευτικές «εκτοξεύεται το κόστος» έχουν τονίσει κατά καιρούς σε καθημερινές εφημερίδες, υποψήφιοι που δοκίμασαν τις δυνάμεις τους και στα δυο πεδία. «χρήματα που δίνονται κάτω από το τραπέζι για την προβολή του εν δυνάμει βουλευτή, δημάρχου ή συμβούλου.
Σχεδόν καμία από τις συνεντεύξεις – όπως κατά κόρον έχει δημοσιευτεί -είναι αποτέλεσμα δημοσιογραφικής παραγωγής.
Μήπως έχουν δίκιο αυτοί που λένε ότι όσο πιο λίγο βλέπεις τηλεόραση και διαβάζεις εφημερίδες τόσο πιο αντικειμενική άποψη έχεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια: