Μια ανθρώπινη ζωή στοίχισεη εγκληµατική αµέλεια των υπευθύνων της ∆ηµόσιας Επιχείρησης Υδρευσης και Αποχέτευσης Ξάνθης που είχαν αφήσει επί 20ήµερο ακάλυπτο φρεάτιο βάθους τριών µέτρων, κατά µήκος κεντρικού δρόµου της πόλης.
Την παράλειψή τους αυτή καλούνται τώρα να πληρώσουν, καταβάλλοντας συνολική αποζηµίωση 100.000 ευρώ στην οικογένεια 64χρονης γυναίκας, που έπεσε στην παγίδα θανάτου οδηγώντας το αυτοκίνητό της. Το τραγικό περιστατικό συνέβη το 2000. Η άτυχη οδηγός διερχόταν από το σηµείο του δρόµου, παραπλεύρως του οποίου ένα φρεάτιο διαστάσεων 1Χ1 και βάθους τριών µέτρων είχε µείνει ακάλυπτο λόγω φθοράς της σιδερένιας σχάρας.
Οι δύο δεξιοί τροχοί του αυτοκινήτου έπεσαν στο κενό, γεγονός που είχε ως συνέπεια να σκάσει το ένα λάστιχο και να χάσει η γυναίκα τον έλεγχο του οχήµατος, το οποίο ωστόσο συνέχισε την πορεία του και σε απόσταση 31 µέτρων προσέκρουσε σε κολόνα της ∆ΕΗ. Ο τραυµατισµός της οδηγού υπήρξε θανάσιµος και οι συγγενείς της προσέφυγαν στη ∆ικαιοσύνη, διεκδικώντας αποζηµίωση από τους υπαιτίους. Τόσο το Εφετείο όσο και ο Αρειος Πάγος µε την υπ’ αριθµ. 1396/2010 απόφασή του, έκριναν ότι το δυστύχηµα προκλήθηκε εξαιτίας της παράλειψης των υπευθύνων συντήρησης των φρεατίων να µεριµνήσουν για την αποκατάσταση της φθοράς. Οπως προέκυψε µάλιστα εκ των υστέρων, το φρεάτιο ήταν ακάλυπτο επί 20ήµερο καθώς η φθαρµένη σχάρα είχε αποκολληθεί και µετατοπιστεί.
Την παράλειψή τους αυτή καλούνται τώρα να πληρώσουν, καταβάλλοντας συνολική αποζηµίωση 100.000 ευρώ στην οικογένεια 64χρονης γυναίκας, που έπεσε στην παγίδα θανάτου οδηγώντας το αυτοκίνητό της. Το τραγικό περιστατικό συνέβη το 2000. Η άτυχη οδηγός διερχόταν από το σηµείο του δρόµου, παραπλεύρως του οποίου ένα φρεάτιο διαστάσεων 1Χ1 και βάθους τριών µέτρων είχε µείνει ακάλυπτο λόγω φθοράς της σιδερένιας σχάρας.
Οι δύο δεξιοί τροχοί του αυτοκινήτου έπεσαν στο κενό, γεγονός που είχε ως συνέπεια να σκάσει το ένα λάστιχο και να χάσει η γυναίκα τον έλεγχο του οχήµατος, το οποίο ωστόσο συνέχισε την πορεία του και σε απόσταση 31 µέτρων προσέκρουσε σε κολόνα της ∆ΕΗ. Ο τραυµατισµός της οδηγού υπήρξε θανάσιµος και οι συγγενείς της προσέφυγαν στη ∆ικαιοσύνη, διεκδικώντας αποζηµίωση από τους υπαιτίους. Τόσο το Εφετείο όσο και ο Αρειος Πάγος µε την υπ’ αριθµ. 1396/2010 απόφασή του, έκριναν ότι το δυστύχηµα προκλήθηκε εξαιτίας της παράλειψης των υπευθύνων συντήρησης των φρεατίων να µεριµνήσουν για την αποκατάσταση της φθοράς. Οπως προέκυψε µάλιστα εκ των υστέρων, το φρεάτιο ήταν ακάλυπτο επί 20ήµερο καθώς η φθαρµένη σχάρα είχε αποκολληθεί και µετατοπιστεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου